Secondfloor is gek op Nestlé Pure Life

Voor zijn cliënt Nestlé Pure Life (Nestlé Waters) en naar aanleiding van een strategisch denken voor België heeft secondfloor de internationale campagne, gemaakt door Publicis, aangepast en een on- en offline communicatie onderdeel toegevoegd. Gecreëerd rond de "transmissie" (familiale waarden doorgegeven van moeder op dochter), positioneert de televisiecampagne Nestlé Pure Life als ideale Belgische waterbron voor alle gezinnen.
Naast de televisiecampagne ontwikkelde de digitale afdeling van het bureau de sociale strategie van Nestlé Pure Life en lanceerde ze de Facebookpagina voor de Benelux. Een nieuwe stap voor secondfloor die de interne digitale ontwikkeling versnelt sinds het begin van dit jaar.
https://www.youtube.com/watch?v=2f0gp6z6kEc
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]