Secondfloor lanceert Lumio met Nescafé

Op vraag van de klant Nescafé Dolce Gusto lanceerde Secondfloor op 13 juni de nieuwe machine van de groepen Nestlé en SEB, genaamd « Lumio », als verwijzing naar de transparantie door zijn speciaal ontworpen waterreservoir. Dit is wat de eventafdeling van het agentschap inspireerde om op een feest in de Event Lounge (Brussel) deze machine in preview voor te stellen aan electrodealers.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



