Secondfloor lanceert Lumio met Nescafé

Op vraag van de klant Nescafé Dolce Gusto lanceerde Secondfloor op 13 juni de nieuwe machine van de groepen Nestlé en SEB, genaamd « Lumio », als verwijzing naar de transparantie door zijn speciaal ontworpen waterreservoir. Dit is wat de eventafdeling van het agentschap inspireerde om op een feest in de Event Lounge (Brussel) deze machine in preview voor te stellen aan electrodealers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]