Secondfloor lanceert Movenza met Nescafé Dolce Gusto

Op vraag van zijn klant Nescafé Dolce Gusto staat Secondfloor in voor de lancering van de nieuwe machine van de groepen Nestlé en SEB, de Movenza.
Deze premiummachine, gebaseerd op de vorm van een koffieboon, werd op donderdag 2 juni in avant-première voorgesteld aan de Belgische retailelectromarkt naar aanleiding van een evenement georganiseerd door de eventafdeling van het bureau in het hart van het Atomium.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


