Secondfloor lanceert Movenza met Nescafé Dolce Gusto

Op vraag van zijn klant Nescafé Dolce Gusto staat Secondfloor in voor de lancering van de nieuwe machine van de groepen Nestlé en SEB, de Movenza.
Deze premiummachine, gebaseerd op de vorm van een koffieboon, werd op donderdag 2 juni in avant-première voorgesteld aan de Belgische retailelectromarkt naar aanleiding van een evenement georganiseerd door de eventafdeling van het bureau in het hart van het Atomium.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



