Secondfloor lanceert ROUND

Secondfloor kreeg de opdracht om ROUND te lanceren, het nieuwe merk dat negen belangrijke Belgische spelers in circulariteit verenigt.
ROUND is de alliantie van Belgische organisaties voor uitgebreide producentenverantwoordelijkheid. "Ons doel is om onze verwezenlijkingen op het vlak van preventie, inzameling, recyclage en hergebruik van de verschillende afval- en materiaalstromen waarvoor wij verantwoordelijk zijn, in de kijker te plaatsen. We bieden een platform voor overleg, studie en uitwisseling van informatie over alle onderwerpen die relevant zijn voor ons en voor de maatschappij in haar geheel," klinkt het.
Het bureau begon met het uitwerken van de naamgeving en de merkpositionering voor deze nieuwe vereniging, die vooral de media en de politiek moest aanspreken: de keuze viel op ROUND omwille van zijn duidelijke symbolische waarden. Vervolgens ontwikkelde Secondfloor een complete branding en een website. De lancering van ROUND wordt eveneens ondersteund met een campagne op LinkedIn.
Credits:
Client: ROUND
Contacts : Ingrid Bouchez
Agence : secondfloor
Accounting : Olivier Bialek, Camille Brébois, Justine Saifi
CD: Marie-Laure Cliquennois
Creation : Rudy Ekren, Yves Cwajgenbaum
Copy : Bart Van Goethem, Yves Cwajgenbaum
Graphic Design : Ben Hiffe, Natalia Oyarzun
Motion Design: Pierre Rousseau
Web Development: Agifly

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





