secondfloor maakt Perrier buitengewoon

In samenwerking met ZenithOptimedia, dat verantwoordelijk is voor het mediaplan, lanceert secondfloor voor Nestlé Waters een campagne voor Perrier Roze Pompelmoes 50cl en Perrier Watermeloen 100cl. Die twee varianten vullen het bestaande Perrier-gamma van gearomatiseerde waters (met 0% suiker) aan.
De campagne loopt nu en omvat naast de gewone borden van twee vierkante meter ook een 40 vierkante meter groot bord op de Meir in Antwerpen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]