secondfloor maakt Perrier buitengewoon

In samenwerking met ZenithOptimedia, dat verantwoordelijk is voor het mediaplan, lanceert secondfloor voor Nestlé Waters een campagne voor Perrier Roze Pompelmoes 50cl en Perrier Watermeloen 100cl. Die twee varianten vullen het bestaande Perrier-gamma van gearomatiseerde waters (met 0% suiker) aan.
De campagne loopt nu en omvat naast de gewone borden van twee vierkante meter ook een 40 vierkante meter groot bord op de Meir in Antwerpen.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


