secondfloor maakt Perrier buitengewoon

In samenwerking met ZenithOptimedia, dat verantwoordelijk is voor het mediaplan, lanceert secondfloor voor Nestlé Waters een campagne voor Perrier Roze Pompelmoes 50cl en Perrier Watermeloen 100cl. Die twee varianten vullen het bestaande Perrier-gamma van gearomatiseerde waters (met 0% suiker) aan.
De campagne loopt nu en omvat naast de gewone borden van twee vierkante meter ook een 40 vierkante meter groot bord op de Meir in Antwerpen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]