secondfloor maakt Perrier buitengewoon

In samenwerking met ZenithOptimedia, dat verantwoordelijk is voor het mediaplan, lanceert secondfloor voor Nestlé Waters een campagne voor Perrier Roze Pompelmoes 50cl en Perrier Watermeloen 100cl. Die twee varianten vullen het bestaande Perrier-gamma van gearomatiseerde waters (met 0% suiker) aan.
De campagne loopt nu en omvat naast de gewone borden van twee vierkante meter ook een 40 vierkante meter groot bord op de Meir in Antwerpen.
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]