Secondfloor onzichtbaar voor AGC Glass Europe

Op verzoek van AGC Glass Europe bedacht Secondfloor een bewustmakingscampagne voor zijn product Clearsight, een glas dat bijzonder transparant is dankzij het antireflecterende materiaal. Van buitenaf reflecteert dit glas niet wat er omheen ligt. Van binnenuit zijn voorwerpen perfect zichtbaar door het glas op de meest getrouwe manier. Het bureau ontwikkelde concreet een digitale b2b-communicatie die vooral gericht is op de retailsector, bestaande uit een key-visual en een spot.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





