Na een pitch koos het APACW (Agence Wallonne pour la Promotion d'Une Agriculture de Qualité) Secondfloor voor de realisatie van haar jaarlijkse campagne rond de « Journées des Fermes Ouvertes », de jaarlijkse dagen waarop Wallonië haar boerderijen openstelt voor bezoek.
Secondfloor ontwikkelt voor de gelegenheid een 360°-campagne voor tv, radio, print, POS, digitaal en sociale media. Met doelstelling om families aan te spreken zal de nadruk vooral liggen op smaak ontdekkingen van de Waalse boerderijen. Dit jaar vinden de « Journées des Fermes Ouvertes » plaats op 24 en 25 juni.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]