Na een pitch koos het APACW (Agence Wallonne pour la Promotion d’Une Agriculture de Qualité) opnieuw Secondfloor voor de realisatie van haar jaarlijkse campagne rond de Journées des Fermes Ouvertes, de dagen waarop Wallonië haar boerderijen openstelt voor bezoek.
Voor de gelegenheid heeft het bureau een frisse campagne ontwikkeld voor televisie, radio en digitaal. Met als doelpubliek families ligt de focus dit jaar vooral op een beter begrip van de Waalse landbouwwereld. De Journées des Fermes Ouvertes vinden plaats op 23 en 24 juni.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





