Secondfloor op bezoek bij Waalse boerderijen

Na een pitch koos het APACW (Agence Wallonne pour la Promotion d’Une Agriculture de Qualité) opnieuw Secondfloor voor de realisatie van haar jaarlijkse campagne rond de Journées des Fermes Ouvertes, de dagen waarop Wallonië haar boerderijen openstelt voor bezoek.
Voor de gelegenheid heeft het bureau een frisse campagne ontwikkeld voor televisie, radio en digitaal. Met als doelpubliek families ligt de focus dit jaar vooral op een beter begrip van de Waalse landbouwwereld. De Journées des Fermes Ouvertes vinden plaats op 23 en 24 juni.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]