Na een pitch koos het APACW (Agence Wallonne pour la Promotion d’Une Agriculture de Qualité) opnieuw Secondfloor voor de realisatie van haar jaarlijkse campagne rond de Journées des Fermes Ouvertes, de dagen waarop Wallonië haar boerderijen openstelt voor bezoek.
Voor de gelegenheid heeft het bureau een frisse campagne ontwikkeld voor televisie, radio en digitaal. Met als doelpubliek families ligt de focus dit jaar vooral op een beter begrip van de Waalse landbouwwereld. De Journées des Fermes Ouvertes vinden plaats op 23 en 24 juni.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]