Ter gelegenheid van de komst van een 7e wekelijks televisiemagazine (Story) in het binnenlandse aanbod, werd TV Mag Six Pack (IP Press / De Persgroep Advertising) omgedoopt tot «TV Mag Six Pack + » en kreeg het een vernieuwde look dankzij Secondfloor.
Het bureau heeft een online communicatie bedacht om zich in eerste instantie te richten op de reclamemarkt om de sterkte van het pakket en de kwaliteit om 'hoger te scoren' te benadrukken. Het ontwerp werd geïnspireerd op het bekende blokkenspel Tetris.
https://vimeo.com/166960187
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]