Secondfloor wist veel nieuwe klanten te overtuigen om in 2016 in zee te gaan met het bureau. In de FMCG-sector gaat het bijvoorbeeld om Unilever, dat de activatie van Becel en Becel Gold aan Secondfloor toevertrouwt. In de b2b-markt klopte de nieuwe regie Guidoooh (de fusie van Guido en Boomerang) na competitie bij Secondfloor aan, net als shoppingmall City 2. Alweer na competitie mag Secondfloor de straat op in naam van de wetenschap, meer bepaald van het Fonds Erasme - binnenkort volgt een radiocampagne in Franstalig België.
De afdeling Field & Events van Secondfloor blijft niet achter en gaat voor AG de aanwezigheid van de verzekeraar op diverse beurzen versterken. Na competitie bewerkt Secondfloor met een evenement, later dit jaar, de klanten van Ikea (en tezelfdertijd ook media en opinieleiders, we zijn nu al benieuwd).
In samenwerking met MEC gaat Secondfloor ook aan de slag voor Geberit (via PR-bureau Sparkies). Het eerste project staat al klaar: een nationale roadshow met de Geberit Aquaclean Truck! En last but not least deed Secondfloor autofabrikant Skoda een interessant voorstel...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]