Secondfloor trekt blauwe looptrui aan voor Brailleliga

Voor de Brailleliga stelde Secondfloor een creatieve en effectieve activering op ter gelegenheid van de 20 km van Brussel. Ter herinnering: tijdens de week van de Brailleliga in maart had het bureau een 'blauwe trui' ontworpen. De rode draad in de campagne is de steun die de vereniging geeft aan de begunstigden gedurende hun hele leven. Via de Facebook-pagina van de Brailleliga wordt het grote publiek nu uitgenodigd om hun steun te betuigen aan blinde en slechtziende hardlopers die elk jaar deelnemen aan de wedstrijd: "deel de blauwe trui met de #RunForBlindKids". Elke share geeft de auteur de mogelijkheid zijn naam te zien verschijnen op een "gigantische blauwe trui" die de ochtend van de wedstrijd onthuld zal worden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]