Voor de Brailleliga stelde Secondfloor een creatieve en effectieve activering op ter gelegenheid van de 20 km van Brussel. Ter herinnering: tijdens de week van de Brailleliga in maart had het bureau een 'blauwe trui' ontworpen. De rode draad in de campagne is de steun die de vereniging geeft aan de begunstigden gedurende hun hele leven. Via de Facebook-pagina van de Brailleliga wordt het grote publiek nu uitgenodigd om hun steun te betuigen aan blinde en slechtziende hardlopers die elk jaar deelnemen aan de wedstrijd: "deel de blauwe trui met de #RunForBlindKids". Elke share geeft de auteur de mogelijkheid zijn naam te zien verschijnen op een "gigantische blauwe trui" die de ochtend van de wedstrijd onthuld zal worden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]