Secondfloor kondigt de komst aan van Alexis Picard, de voormalig cco van MEC Belgium, als digital & media strategist. Na de ontwikkeling van de digitale divisie van MEC Belgium en het werken aan crossfunctionele strategieën voor veel lokale en internationale adverteerders, zal Alexis Picard de online expertise van het bureau consolideren, maar ook haar expertise op het gebied van consultancy wanneer merken op zoek zijn naar nieuwe informatie, zakelijke oplossingen en innovatieve strategieën.
« Met zijn digitale en media-expertise, voltooit Alexis de strategische afdeling van het bureau dat zich uitbreidt. Zijn bijdrage aan zaken als Nestlé Waters, Troc International, Domitys en vele actuele pitches ligt voor ons voor de hand, » vertelt Olivier Bialek.
Alexis Picard vult aan: « Deelnemen aan het team van de tweede verdieping is een thuiskomst. Deelnemen aan een project waarvan de dynamiek en snelheid geen gemeenschappelijke maat hebben met de belangrijkste groepen van communicatie is een dagelijkse uitdaging die opwindend is. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]