Secondfloor vertelt verhalen voor Troc.com

Secondfloor bedacht campagne voor zijn nieuwe klant Troc.com, de Europese leider in tweedehandsspullen, en onthult het communicatieconcept voor 2018: "Troc.com, het verhaal gaat verder.“ Via een campagne die exclusief op social media plaatsvindt, vertelt Secondfloor verschillende verhalen over objecten op Troc.com. Het gaat om verhalen van objecten die al een eerste leven hadden bij een vorige eigenaar en nu doorgaan naar de volgende eigenaar, een nieuwe klant voor Troc.com. De campagne wordt vervolledigd door een promotionele actie (tot 31 maart).


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


