Nescafé viert in 2019 10 jaar (succesvolle) aanwezigheid van Dolce Gusto in België. Ter gelegenheid daarvan lanceert het merk een nieuwe machine met de naam Esperta, waarmee het assortiment wordt uitgebreid met nieuwe variëteiten en binnenkort een selectie koffiesoorten onder het merk Starbucks by Nescafé Dolce Gusto zal distribueren.
Voor dat alles heeft Secondfloor in samenwerking met Sunset Events een efemere Coffee Bar in hartje Brussel (Guldenvlieslaan) gecreëerd. Deze werd al in avant-première ingehuldigd voor vakmensen en opent de deuren voor het grote publiek op 18 februari. Tot 16 maart worden koffieliefhebbers verwelkomd van maandag tot en met zaterdag, van 10 tot en met 18 uur.
In deze Nescafé Dolce Gusto Coffee Bar is het mogelijk om alle koffiesoorten van het merk in de beste omstandigheden te proeven, maar ook om capsules en machines te kopen en het 10-jarig bestaan van het merk te herontdekken.
Secondfloor ontwikkelde ook een digitale campagne ontwikkeld om de trafiek en de bekendheid te steuntje te geven.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]