Voor Brailleliga ontwikkelde SecondFloor een activatiecampagne voor Belgische oogartsen in het kader van het Ophthalmology Congress dat van 22/11 tot 24/11 plaatsvond in Brussel.
De Brailleliga wilde met dit alles professionals sensibiliseren voor wat de liga doet: wanneer hun patiënten onherstelbaar blind of visueel gehandicapt raken, stelt de Brailleliga voor om in te springen en deze mensen te helpen hun leven in de best mogelijke omstandigheden voort te zetten. Dit door hen onder andere alle nuttige technieken te leren. SecondFloor illustreerde de actie van de Brailleliga aan de hand van het door iedereen gekende fenomeen van de tweede sok die in de wasmachine verdwijnt, een situatie die met humor werd voorgesteld.
Een mooie knipoog die oogartsen aanmoedigt om de actie van de Braillelia van dichtbij te bekijken en naar hun stand te gaan om alle nuttige informatie te krijgen, alsook ... de tweede sok...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]