Secondfloor zoekt en vindt tweede sok

Voor Brailleliga ontwikkelde SecondFloor een activatiecampagne voor Belgische oogartsen in het kader van het Ophthalmology Congress dat van 22/11 tot 24/11 plaatsvond in Brussel.
De Brailleliga wilde met dit alles professionals sensibiliseren voor wat de liga doet: wanneer hun patiënten onherstelbaar blind of visueel gehandicapt raken, stelt de Brailleliga voor om in te springen en deze mensen te helpen hun leven in de best mogelijke omstandigheden voort te zetten. Dit door hen onder andere alle nuttige technieken te leren. SecondFloor illustreerde de actie van de Brailleliga aan de hand van het door iedereen gekende fenomeen van de tweede sok die in de wasmachine verdwijnt, een situatie die met humor werd voorgesteld.
Een mooie knipoog die oogartsen aanmoedigt om de actie van de Braillelia van dichtbij te bekijken en naar hun stand te gaan om alle nuttige informatie te krijgen, alsook ... de tweede sok...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


