Voor Brailleliga ontwikkelde SecondFloor een activatiecampagne voor Belgische oogartsen in het kader van het Ophthalmology Congress dat van 22/11 tot 24/11 plaatsvond in Brussel.
De Brailleliga wilde met dit alles professionals sensibiliseren voor wat de liga doet: wanneer hun patiënten onherstelbaar blind of visueel gehandicapt raken, stelt de Brailleliga voor om in te springen en deze mensen te helpen hun leven in de best mogelijke omstandigheden voort te zetten. Dit door hen onder andere alle nuttige technieken te leren. SecondFloor illustreerde de actie van de Brailleliga aan de hand van het door iedereen gekende fenomeen van de tweede sok die in de wasmachine verdwijnt, een situatie die met humor werd voorgesteld.
Een mooie knipoog die oogartsen aanmoedigt om de actie van de Braillelia van dichtbij te bekijken en naar hun stand te gaan om alle nuttige informatie te krijgen, alsook ... de tweede sok...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]