In november 2014 installeerde Eventattitude een apparaat voor Lotto in Paleis 12. Na een jaar lang activatie heeft dat apparaat zijn kruissnelheid bereikt en stelt het bureau een inventaris op. Bij elk concert worden op de foto de artiestennaam en de datum weergegeven, een perfecte setting voor een selfie tijdens een onvergetelijke ervaring. Via een webapplicatie kunnen gebruikers hun foto uploaden en krijgen ze de code om hun foto’s gratis op een van de beschikbare terminals af te drukken.
Deze actie staat de Nationale Loterij toe om haar merkimago te verjongen. Tijdens dit eerste jaar waren 40 evenementen het kader voor deze spontane selfies. Bij de artiesten met de beste score hebben was Stromae lang de winnaar, tot Major Lazer afgelopen zomer 900 selfies teweegbracht. De gemaakte foto's zijn ook veelvuldig via sociale media (Facebook, Twitter en Instagram) gedeeld.
https://vimeo.com/113405678
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]