
Sélim Hamzaoui
Na meer dan drie jaar bij Social.Lab, waaronder twee jaar als account manager, heeft Sara Kustermans besloten om haar carrière een nieuwe wending te geven. Zij zal worden opgevolgd door Sélim Hamzaoui, die de afgelopen twee jaar senior content manager was voor merken als Club Med en de Henkel groep. Hij zal de rol van account manager overnemen voor de Nationale Loterij. Zijn opdracht bestaat o.a. uit het managen van een team van vijf mensen dat zich bezighoudt met de creatie en 'paid amplification' van social media content voor verschillende merken van de Loterij.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]