Senses verwelkomt Loesje De Vriese en Fabienne Thierens

News / People

Senses new peopleSenses, het rekruteringsbureau opgericht door Anne Sneyers en gespecialiseerd in media, marketing en communicatie, is blij met de komst van Loesje De Vriese en Fabienne Thierens, die het nu zeskoppige team van Senses versterken.

Loesje De Friese is handelsingenieur van opleiding en was 12 jaar aan de slag bij Samsung, waar haar laatste rol head of marketing was, alvorens haar eigen retail label UMA in Mechelen op te richten. Dat combineert ze nu met seen functie als enior consultant bij Senses, waar ze vooral marketingprofielen voor haar rekening neemt. Fabienne Thierens is architecte van opleiding maar rolde in de mediasector en werkte 15 jaar bij SBS, waar haar laatste wapenfeit director brandtales was. Zij zal zich samen met Elke Koninckx vooral op de media en productiesector richten.

De creatieve profielen, waarin Senses reeds 15 jaar het huis van vertrouwen is, blijven onder de hoede van Kristien Smeyers. "Senses positioneert zich als een nichespeler met een groot hart voor onze sector en differentieert zich door zijn persoonlijke aanpak. Het is een slecht bewaard geheim dat iedereen uit de sector van tijd tot tijd eens passeert voor een status update van zijn carrière," lacht Anne Sneyers.