Kampioene, atlete, modeontwerpster, onderneemster, filantrope... Serena Williams staat voor Power, zowel op als naast de baan. Waar haalt zij die kracht vandaan? Tien jaar slapen op een Tempur-matras en -kussen. Het bedrijf lanceerde nu een nieuwe campagne, This Sleep Is Power, met Serena Williams in de hoofdrol. De 'Power'-campagne wordt gekenmerkt door verhoogde reclame gedurende het hele zomerseizoen waarin de vraag hoog is.
De samenwerking van Tempur met Serena Williams maakt deel uit van een complete marketingcampagne waarin de tennisgrootheid op de baan in actie komt (met haar krachtige service van ruim 190 km/h) en waarin de superieure verlaging van drukpunten van haar Tempur-matras worden belicht, zodat ze 's nachts weer kan uitrusten voor de volgende dag. “In onze nieuwe ‘Power’-campagne, die in Nederland begint en die de hele wereld rond zal gaan, kunnen consumenten uit de eerste hand ervaren hoe Tempur-eigenaars, zoals Serena Williams, diep slapen door de aanpassende en drukverlagende eigenschappen van het gebruikte materiaal. Zo kunnen ze hun eigen ‘Power’ vinden om overdag optimaal te presteren,” zegt David Montgomery, EVP & President van Tempur Sealy International.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]