Serviceplan heeft het budget binnengehaald voor de content en creatie van het lifestyle-magazine van Le Creuset. De septembereditie van het magazine staat in het teken van het ontbijt.
Om extra buzz te creëren rond het ontbijtassortiment, werkte Gonzales – het branded content agency van Serviceplan - een activatie uit in hartje Antwerpen. De activatie was gepland vlakbij de nieuwe winkel van Le Creuset. Voorbijgangers werden er uitgenodigd aan een smakelijke ontbijttafel die volledig gedekt werd met ontbijtproducten van de winkelketen. De video van de activatie is een ode aan het ontbijt en wordt verspreid via haar sociale media. Naast de video maakte Gonzales animated gifs die deze maand worden ingezet op haar Facebook-pagina.
Credits
Agency: Serviceplan/Gonzales
Customer: Le Creuset
ECD: Sam De Win
CD: Olivier Verhellen
Copy: Antony Samson
Graphic design: Sebastien Bontemps
Strategy: Jeroen De Jong
Account director: Félice Vandenabeele
Account executive: Cleo Hoebeke
Production: Marcia Van Camp
Camera & edit: Pieter Bollen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]