Serviceplan dekt de tafel voor Le Creuset


Serviceplan heeft het budget binnengehaald voor de content en creatie van het lifestyle-magazine van Le Creuset. De septembereditie van het magazine staat in het teken van het ontbijt.
Om extra buzz te creëren rond het ontbijtassortiment, werkte Gonzales – het branded content agency van Serviceplan - een activatie uit in hartje Antwerpen. De activatie was gepland vlakbij de nieuwe winkel van Le Creuset. Voorbijgangers werden er uitgenodigd aan een smakelijke ontbijttafel die volledig gedekt werd met ontbijtproducten van de winkelketen. De video van de activatie is een ode aan het ontbijt en wordt verspreid via haar sociale media. Naast de video maakte Gonzales animated gifs die deze maand worden ingezet op haar Facebook-pagina.
Credits
Agency: Serviceplan/Gonzales
Customer: Le Creuset
ECD: Sam De Win
CD: Olivier Verhellen
Copy: Antony Samson
Graphic design: Sebastien Bontemps
Strategy: Jeroen De Jong
Account director: Félice Vandenabeele
Account executive: Cleo Hoebeke
Production: Marcia Van Camp
Camera & edit: Pieter Bollen

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



