Serviceplan heeft het budget binnengehaald voor de content en creatie van het lifestyle-magazine van Le Creuset. De septembereditie van het magazine staat in het teken van het ontbijt.
Om extra buzz te creëren rond het ontbijtassortiment, werkte Gonzales – het branded content agency van Serviceplan - een activatie uit in hartje Antwerpen. De activatie was gepland vlakbij de nieuwe winkel van Le Creuset. Voorbijgangers werden er uitgenodigd aan een smakelijke ontbijttafel die volledig gedekt werd met ontbijtproducten van de winkelketen. De video van de activatie is een ode aan het ontbijt en wordt verspreid via haar sociale media. Naast de video maakte Gonzales animated gifs die deze maand worden ingezet op haar Facebook-pagina.
Credits
Agency: Serviceplan/Gonzales
Customer: Le Creuset
ECD: Sam De Win
CD: Olivier Verhellen
Copy: Antony Samson
Graphic design: Sebastien Bontemps
Strategy: Jeroen De Jong
Account director: Félice Vandenabeele
Account executive: Cleo Hoebeke
Production: Marcia Van Camp
Camera & edit: Pieter Bollen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]