Serviceplan heeft het budget binnengehaald voor de content en creatie van het lifestyle-magazine van Le Creuset. De septembereditie van het magazine staat in het teken van het ontbijt.
Om extra buzz te creëren rond het ontbijtassortiment, werkte Gonzales – het branded content agency van Serviceplan - een activatie uit in hartje Antwerpen. De activatie was gepland vlakbij de nieuwe winkel van Le Creuset. Voorbijgangers werden er uitgenodigd aan een smakelijke ontbijttafel die volledig gedekt werd met ontbijtproducten van de winkelketen. De video van de activatie is een ode aan het ontbijt en wordt verspreid via haar sociale media. Naast de video maakte Gonzales animated gifs die deze maand worden ingezet op haar Facebook-pagina.
Credits
Agency: Serviceplan/Gonzales
Customer: Le Creuset
ECD: Sam De Win
CD: Olivier Verhellen
Copy: Antony Samson
Graphic design: Sebastien Bontemps
Strategy: Jeroen De Jong
Account director: Félice Vandenabeele
Account executive: Cleo Hoebeke
Production: Marcia Van Camp
Camera & edit: Pieter Bollen
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]