Serviceplan en DVN bundelen de krachten voor BMW

Serviceplan en DVN hebben beslist om de krachten te bundelen voor de aankomende BMW-pitch. Deze beslissing is een logisch gevolg van de alreeds succesvolle samenwerking van beide bureaus op respectievelijk BMW new car sales (Serviceplan) en BMW after sales (DVN). Beide bureaus zullen hun jarenlange ervaring, kennis en manier van samenwerken met de Beierse autoconstructeur verenigen in een totaaloplossing voor brandcommunicatie voor BMW Belux. Serviceplan zal optreden als lead agency.
De CEO’s Georges Van Nevel (van DVN) en Peter Vande Graveele en Nancy Delhalle (van Serviceplan) vinden deze combinatie de perfecte oplossing voor de toekomstige uitdagingen waar het merk BMW in België en Luxemburg mee geconfronteerd zal worden.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]