Serviceplan ging een samenwerking met FACQ aan ter promotie van FACQ’s PROcenter Days. Het tweejaarlijkse evenement vond plaats van 15 tot 26 mei in de 47 FACQ-centra in België en wilde loyale professionele klanten van de verwarmings- en sanitairspecialist belonen.
Die week ontvingen alle professionele FACQ-klanten bij elke besteding van 150 euro een kraslot waarmee ze kans maakten op een mooie prijs. En daar bleef het niet bij: op 26 mei volgde de grote ‘Wie wordt FACQ-kampioen?’-wedstrijd. Om die aan te kondigen, creëerde Serviceplan een visuele teaser voor de wedstrijd waarmee een toolbox ter waarde van €250 kon worden gewonnen. De wedstrijd daagde professionals uit om zo snel mogelijk het woord FACQ met buizen te vormen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]