Serviceplan en Facq belonen loyale professionele klanten
Serviceplan ging een samenwerking met FACQ aan ter promotie van FACQ’s PROcenter Days. Het tweejaarlijkse evenement vond plaats van 15 tot 26 mei in de 47 FACQ-centra in België en wilde loyale professionele klanten van de verwarmings- en sanitairspecialist belonen.
Die week ontvingen alle professionele FACQ-klanten bij elke besteding van 150 euro een kraslot waarmee ze kans maakten op een mooie prijs. En daar bleef het niet bij: op 26 mei volgde de grote ‘Wie wordt FACQ-kampioen?’-wedstrijd. Om die aan te kondigen, creëerde Serviceplan een visuele teaser voor de wedstrijd waarmee een toolbox ter waarde van €250 kon worden gewonnen. De wedstrijd daagde professionals uit om zo snel mogelijk het woord FACQ met buizen te vormen.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]