Voor lokale telers is de impact van de huidige gezondheidscrisis enorm. Restaurants blijven gesloten, klanten grijpen naar langer houdbare producten en de export gaat gebukt onder heel wat twijfels en vragen. Die omstandigheden, in combinatie met de start van het oogstseizoen, zorgen voor groeiende volumes in aanvoer. Het principe van vraag en aanbod zorgt zo op zijn beurt voor instabiele prijzen. Daarom besloten Serviceplan en Flandria om de lokale helden een hart onder de riem te steken.
Voor die inspanning sloeg de volledige House of Communication de handen in elkaar. Serviceplan zorgde voor de creatieve ideeën en de productie van de assets. Mediaplus zorgde via offline media buying voor visibiliteit op drie van de grootste nationale televisienetwerken en zorgde voor Facebook-advertenties. Ook Mediascale droeg bij en zorgde voor ads op Youtube. Zo slaagden de teams er samen in om de verse groenten en fruit van bij ons opnieuw een plaats te geven in het dagelijkse leven van de klanten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]