Serviceplan en GfK onthulden de namen van de finalisten van de Best Brands Awards 2017. Hiermee weten we welke merken dit jaar het best scoorden volgens de onafhankelijke merkenstudie van GfK. Deze studie analyseerde meer dan 300 merken bij 3.500 huishoudens en hield zowel rekening met het economische succes op de markt als met de emotionele perceptie door de consument.
In de categorie Best Product Brand zijn de finalisten: Pairi Daiza, Engie, Coca-Cola, Ikea, TUI, Miele, Jupiler, Dash, Samsung en Philips.
De finalisten in de categorie Best Digital Brand zijn: Bol.com, Nivea, Colruyt, Thomas Cook, Samsung, Coolblue, Decathlon, TUI, Pairi Daiza en Ikea.
Haalden de finale in de categorie Best Corporate Brand: Apple, Microsoft, The Walt Disney Company, Colruyt Group, Samsung, Facebook, Coca-Cola Entreprise, Ikea, AB InBev en Sony.
Op 23 maart worden de drie winnaars van de Best Brands Awards 2017 bekend gemaakt tijdens een gala-avond in het Koloniënpaleis in Tervuren. Meer informatie op bestbrands.be. Be there!
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]