Serviceplan en Shell steken Shell GO+ in een nieuw jasje

In april 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+. Het doel van dit programma is klantwerving en Shell als de ideale partner op de weg te positioneren. Shell GO+ biedt verschillende voordelen via de Shell app. Klanten kunnen punten sparen om korting op tankbeurten te krijgen, vouchers te ontvangen bij Shell-partners en veel meer.
Dit voorjaar wordt het getrouwheidsprogramma in een nieuw jasje gestoken door Serviceplan. De campagne maakt gebruik van onomatopeeën om de aandacht van consumenten te trekken. Serviceplan leverde opnieuw het online- en offline POS-materiaal aan voor alle bemande en onbemande Shell stations in België en Luxemburg. Daarnaast creëerden ze ook een digitale instructiegids voor alle medewerkers van de servicepoints.
De doelstelling van Shell GO+ voor 2023 is om het aantal registraties meer dan te verdubbelen. De belangrijkste doelstelling van deze campagne blijft dus de groei van de Shell GO+ klantenbasis.
Credits
Client: Belgian Shell
Contacts: Véronique Rochard, Chloé Walgraeve
Agency: Serviceplan
Account team: Nick Van Calck, Gaëlle D’Haese
Strategy: Dimitrios Lemonias
Worldwide ECD: Jason Romeyko
Creative Director: Tony Naudts-Ducène
DTP: Denis Roumegoux, Benjamin Gaspart, Natalia Oyarzun, Christopher Perri
Motion Design: Bert Landeloos
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]