Serviceplan en Shell steken Shell GO+ in een nieuw jasje

Crea / News

In april 2022 lanceerde Shell, in samenwerking met Serviceplan, haar nieuwe getrouwheidsprogramma: Shell GO+. Het doel van dit programma is klantwerving en Shell als de ideale partner op de weg te positioneren. Shell GO+ biedt verschillende voordelen via de Shell app. Klanten kunnen punten sparen om korting op tankbeurten te krijgen, vouchers te ontvangen bij Shell-partners en veel meer.

Dit voorjaar wordt het getrouwheidsprogramma in een nieuw jasje gestoken door Serviceplan. De campagne maakt gebruik van onomatopeeën om de aandacht van consumenten te trekken. Serviceplan leverde opnieuw het online- en offline POS-materiaal aan voor alle bemande en onbemande Shell stations in België en Luxemburg. Daarnaast creëerden ze ook een digitale instructiegids voor alle medewerkers van de servicepoints.

De doelstelling van Shell GO+ voor 2023 is om het aantal registraties meer dan te verdubbelen. De belangrijkste doelstelling van deze campagne blijft dus de groei van de Shell GO+ klantenbasis.

Credits

Client: Belgian Shell
Contacts: Véronique  Rochard, Chloé Walgraeve
Agency: Serviceplan
Account team: Nick Van Calck, Gaëlle D’Haese
Strategy: Dimitrios Lemonias
Worldwide ECD: Jason Romeyko
Creative Director: Tony Naudts-Ducène
DTP: Denis Roumegoux, Benjamin Gaspart, Natalia Oyarzun, Christopher Perri
Motion Design: Bert Landeloos