Serviceplan Group versterkt zijn management

Ter gelegenheid van zijn tiende verjaardag viert Serviceplan Group een decennium van succes en innovatie binnen zijn House of Communication in Brussel.
Sinds de oprichting in 2014 heeft Serviceplan Group een opmerkelijke uitbreiding gezien, zowel qua team, met meer dan 120 vaste medewerkers, als in financiële resultaten, met een omzet van meer dan 52 miljoen euro en een brutowinstmarge van bijna 13 miljoen euro voor het laatste boekjaar. Om deze groei te ondersteunen en zijn leiderschapspositie te consolideren, kondigt de Brusselse entiteit de integratie van twee nieuwe managing directors in zijn managementteam en enkele strategische interne evoluties aan.
Sylvie De Couvreur, voorheen client services director binnen het House of Communication, is gepromoveerd tot de positie van algemeen directeur van Serviceplan. In haar nieuwe rol zal zij strategie en creatie coördineren, naast het beheren van klantrelaties.
Melissa Bekaert, voormalig hoofd van het project 'The Marcom Engine', een strategische samenwerking tussen Serviceplan, Media.Monks en Berylls voor de BMW Group in 26 landen, neemt nu de rol van algemeen directeur van Plan.Net op zich. Haar expertise in digitale transformatie en datagerichte strategieën, opgedaan bij het werken met gerenommeerde klanten zoals BMW en MINI, zal moet aanbod aanzienlijk verrijken.
Monia Kayila, algemeen directeur van Serviceplan Make voor een decennium, stapt op naar de positie van managing partner. Deze promotie gaat gepaard met de ambitie om onze creatieve productiecapaciteit uit te breiden door de aanstaande opening van near- en offshoringkantoren, gericht op het verhogen van de concurrentiekracht.
Enzo Ricciulli, managing partner van Mediaplus, breidt zijn actieradius uit binnen Mediaplus International, volgend op de succesvolle integratie van Mediascale, het voormalige data- en programmatic agentschap van de groep. Zijn innovatieve benadering, gebruikmakend van door AI verrijkte data, moet Mediaplus positioneren als een ware innovator in de mediasector, zowel nationaal als internationaal.
Nancy Delhalle, mede-oprichtster van het agentschap en huidige chief operations officer, blijft de corporate communicatie, business development en het beheer van human resources overzien.
Marc Vlieghe, chief financial officer, maakt dit nieuwe leidinggevende team compleet en zorgt voor de financiële stabiliteit van het House of Communication in Brussel.
Peter Vande Graveele, CEO van Serviceplan Group Belux, spreekt zijn tevredenheid en optimisme voor de toekomst uit en benadrukt de significante bijdrage van het uitgebreide management in Brussel: "De ondernemerscultuur van Serviceplan trekt uitzonderlijk talent aan, bevordert interne evolutie en diversiteit binnen ons leiderschap. Deze aanpak heeft ons agentschap voor de tweede keer de erkenning als 'Great Place to Work' opgeleverd. Kijkend naar de toekomst blijven we toegewijd aan innovatie, creativiteit en het vertrouwen van prestigieuze merken zoals Argenta, ALDI, BMW, C&A, Decathlon, L’Oréal, Mars, Mini, Nikon, Shell en anderen, klaar om de uitdagingen van de komende decennia met vertrouwen en enthousiasme aan te gaan."
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]