Serviceplan koninklijk voor STIMA

Serviceplan lanceert een reeks ludieke radiospots ter promotie van het STIMA Marketing Congres 2015. De altijd hilarische Walter Baele kruipt in de huid van Koning Filip en doet zijn titel alle eer aan. Of niet. Moraal van het verhaal? Laat de buzzwords links liggen en word een échte King of Marketing. De radiospots worden ondersteund door een opvallende directmarketingcampagne en een socialmediacampagne. Meer info op www.stimacongres.be.
Credits:
Client: STIMA - Stimulating Marketing, Barbara D'hondt
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creation: Christophe Willocx, Nicolas Clarisse
Accounts: Félice Vandenabeele, Cleo Hoebeke
Production: La vita e Media
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]