Serviceplan Make heeft zich aangesloten bij het haarverzorgingsmerk Kérastase voor de lancering van hun nieuwste producten. Het hart van deze samenwerking wordt gevormd door de actrice Sydney Sweeney, die het nieuwe gezicht van Kérastase is.
Om het partnerschap en de lancering van de nieuwste Kérastase-producten te vieren, heeft Serviceplan Make een campagne op verschillende platforms georkestreerd. Het pronkstuk van de campagne is een tram met afbeeldingen van Kérastase, die door de straten van Amsterdam rijdt.
Als aanvulling op de tramcampagne is digitale inhoud gecreëerd voor socialemediaplatforms: van video's die de effectiviteit van Kérastase-producten benadrukken tot berichten met Sydney Sweeney zelf in de hoofdrol. Die digitale inhoud is ontworpen om enthousiasme rondom het merk te genereren. Bovendien heeft Serviceplan Make gedrukte materialen ontworpen die worden verspreid naar kapsalons in België en Nederland.
Credits:
Graphic Designers : Paul Follezou – Dinahlee Cameriere – David Laurent –Jeffrey Gijsen – Karen Post – Isa Dammers - Christopher Perri – Kevin Charton
Project Managers : Tatevik Petrosyan – Zina Chenani – Kieu Tien To Hoang – Cyriane de Portocarrero – Hedwhich Hornstra
Studio Managers : Veronique Renier – Bert de Blauw
Managing Director : Monia Kayila
Client : L’Oréal Group Benelux, Kérastase
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]