Serviceplan Make bundelt de krachten met Kérastase

Serviceplan Make heeft zich aangesloten bij het haarverzorgingsmerk Kérastase voor de lancering van hun nieuwste producten. Het hart van deze samenwerking wordt gevormd door de actrice Sydney Sweeney, die het nieuwe gezicht van Kérastase is.
Om het partnerschap en de lancering van de nieuwste Kérastase-producten te vieren, heeft Serviceplan Make een campagne op verschillende platforms georkestreerd. Het pronkstuk van de campagne is een tram met afbeeldingen van Kérastase, die door de straten van Amsterdam rijdt.
Als aanvulling op de tramcampagne is digitale inhoud gecreëerd voor socialemediaplatforms: van video's die de effectiviteit van Kérastase-producten benadrukken tot berichten met Sydney Sweeney zelf in de hoofdrol. Die digitale inhoud is ontworpen om enthousiasme rondom het merk te genereren. Bovendien heeft Serviceplan Make gedrukte materialen ontworpen die worden verspreid naar kapsalons in België en Nederland.
Credits:
Graphic Designers : Paul Follezou – Dinahlee Cameriere – David Laurent –Jeffrey Gijsen – Karen Post – Isa Dammers - Christopher Perri – Kevin Charton
Project Managers : Tatevik Petrosyan – Zina Chenani – Kieu Tien To Hoang – Cyriane de Portocarrero – Hedwhich Hornstra
Studio Managers : Veronique Renier – Bert de Blauw
Managing Director : Monia Kayila
Client : L’Oréal Group Benelux, Kérastase
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]