L'Oréal lanceert Pro XXL, een nieuw assortiment mascara's dat drie verschillende producten omvat: de Lift, de Volume en de Extension. Om de lancering kracht bij te zetten, ontwikkelde Serviceplan Solutions, al jaar en dag vaste partner van de L'Oréal Group, een reeks winkeldisplays. Die worden vaak naast de kassa's geplaatst met als doel om de nieuwe producten te promoten. Het bureau ontwikkelde ook wobblers (rond, vierkant of productvormig), totems, hotspots, vloerstickers en posters. Ontdek het werk van Serviceplan Solutions in elke DI en Kruidvat winkel in België.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]