L'Oréal lanceert Pro XXL, een nieuw assortiment mascara's dat drie verschillende producten omvat: de Lift, de Volume en de Extension. Om de lancering kracht bij te zetten, ontwikkelde Serviceplan Solutions, al jaar en dag vaste partner van de L'Oréal Group, een reeks winkeldisplays. Die worden vaak naast de kassa's geplaatst met als doel om de nieuwe producten te promoten. Het bureau ontwikkelde ook wobblers (rond, vierkant of productvormig), totems, hotspots, vloerstickers en posters. Ontdek het werk van Serviceplan Solutions in elke DI en Kruidvat winkel in België.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]