In 2012 lanceerde L'Oréal Professionnel de iconische Steampod, die al snel de nummer 1 stijltang op de markt zou worden. Een versie 3.0 werd eind 2019 uitgebracht, met een slanker en lichter ontwerp. L'Oréal Professionnel wilde zich vernieuwen en de gelegenheid aangrijpen om een beperkte editie van Steampod 3.0 te lanceren. Een samenwerking die kappers en mode verenigt, is enkele weken geleden ontstaan. Het merk heeft met Karl Lagerfeld samengewerkt om een nieuwe versie van Steampod 3.0 aan te bieden die uw dagelijkse uitstraling moet verbeteren.
Om deze samenwerking aan te kondigen en te promoten, heeft het Solutions-team van Serviceplan bijgedragen aan de creatie van diverse communicatiemiddelen, zowel digitaal als print. De studio produceerde 3D-simulaties van displays, banners, social media kits, banners, posters en wobblers. Serviceplan Solutions is er trots op dat zij haar bijdrage heeft geleverd omdat deze samenwerking twee iconen samenbrengt onder één product. Twee merken bundelen meer bepaald hun krachten om de iconische Parijse "chique en casual" stijl te vieren.
Credits
Graphic Designers: Cristopher Perri - Véronique Renier - David Laurent – Dinahlee
Cameriere - Jordan Rubens - Denis Roumegoux
Project Managers: Tatevik Petrosyan - Kieu Tien To Hoang - Laura Solyom
Account Director: Monia Kayila
Client: Elisabeth Depoortere
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]
Internationale Marketing Manager - Herock
DE TIJD DAT WERKKLEDING EN VEILIGHEIDSSCHOENEN ALLEEN MAAR FUNCTIONEEL HOEFT TE ZIJN IS […]
Account Executive - Advertype
Hybride (Boortmeerbeek) Fulltime - monday to friday Are you our type? […]