Serviceplan toont BMW innovaties tijdens het Autosalon

BMW pakt op het Autosalon uit met heel wat innovaties, waaronder hybride versies van de BMW 3 Reeks en BMW 2 Reeks Active Tourer. Ook de nieuwe BMW M2 zal op heel wat enthousiaste gegadigden mogen rekenen. Om al die nieuwigheden te communiceren, creëerde Serviceplan onder meer een encart, banners, een campagnewebsite, print, uitnodigingen, POS-materiaal, dealercommunicatie en CRM. Het innovatieve karakter van BMW vormt de rode draad doorheen de volledige campagne.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]