BMW verdubbelt tijdelijk de garantie op zijn BMW Premium Selection tweedehandswagens van 2 tot 4 jaar. Dat is goed nieuws voor veeleisende bestuurders. Met deze insight in het achterhoofd ontwikkelde Serviceplan een campagne die bestaat uit een grappige reeks radiospots, een advertentie, een e-mailing, banners en een uitgebreid POS-luik.
Credits
Client: BMW - Walter Van de Loo, Wim Verbeurgt
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Christophe Willocx, Valérie Place
Account: Inez De Pooter, Gaëlle D'Haese
Radio: Raygun
Photography: Uncle Bob / Stefanie Geerts
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]