BMW verdubbelt tijdelijk de garantie op zijn BMW Premium Selection tweedehandswagens van 2 tot 4 jaar. Dat is goed nieuws voor veeleisende bestuurders. Met deze insight in het achterhoofd ontwikkelde Serviceplan een campagne die bestaat uit een grappige reeks radiospots, een advertentie, een e-mailing, banners en een uitgebreid POS-luik.
Credits
Client: BMW - Walter Van de Loo, Wim Verbeurgt
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creation: Nicholas Sterckx, Jan Leenders, Christophe Willocx, Valérie Place
Account: Inez De Pooter, Gaëlle D'Haese
Radio: Raygun
Photography: Uncle Bob / Stefanie Geerts
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]