DMEXCO en SevenVentures, de investeringsafdeling van mediagroep ProSiebenSat.1 Media SE, zetten hun strategisch partnerschap voort. In aanvulling op DMEXCO's eigen start-up competitie The HATCH, zal dit jaar voor het tweede jaar op rij ook SevenVentures Pitch Day (7VPD) plaatsvinden, een vakbeurs voor digitale economie, marketing en innovatie.
Onder het motto “Creating a mass market brand” geeft het format deelnemende start-ups de kans om zichzelf voor te stellen en relevante contacten te leggen met besluitvormers en strategische samenwerkingspartners. Creatieve en innovatieve B2C-startups waarvan de producten of diensten al succesvol op de markt gebracht zijn kunnen zich inschrijven tot en met 22 augustus. De hoofdprijs bestaat uit een uitgebreid mediapakket: €3 miljoen aan televisiereclame en €30.000 voor de productie van een televisiespot.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]