SevenVentures Pitch Day keert terug naar DMEXCO

DMEXCO en SevenVentures, de investeringsafdeling van mediagroep ProSiebenSat.1 Media SE, zetten hun strategisch partnerschap voort. In aanvulling op DMEXCO's eigen start-up competitie The HATCH, zal dit jaar voor het tweede jaar op rij ook SevenVentures Pitch Day (7VPD) plaatsvinden, een vakbeurs voor digitale economie, marketing en innovatie.
Onder het motto “Creating a mass market brand” geeft het format deelnemende start-ups de kans om zichzelf voor te stellen en relevante contacten te leggen met besluitvormers en strategische samenwerkingspartners. Creatieve en innovatieve B2C-startups waarvan de producten of diensten al succesvol op de markt gebracht zijn kunnen zich inschrijven tot en met 22 augustus. De hoofdprijs bestaat uit een uitgebreid mediapakket: €3 miljoen aan televisiereclame en €30.000 voor de productie van een televisiespot.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]