“Nog een diesel? Al een benzine?” Dat is een van de thema’s die terugkomt in de nieuwe campagne van Gocar.be (Roularta Media Groep en Rossel). Met die nieuwe campagne wil het Belgische autoplatform zich positioneren als digitale expert binnen de sector en als niet te missen adres in de zoektocht naar een nieuw voertuig. Gocar.be is aanwezig in de volledige digitale customer journey van zijn gebruikers (70.000 bezoeken/dag). De campagne is van de hand van Shake en zal uitgerold worden via de printmedia en websites van Roularta en Rossel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]