“Nog een diesel? Al een benzine?” Dat is een van de thema’s die terugkomt in de nieuwe campagne van Gocar.be (Roularta Media Groep en Rossel). Met die nieuwe campagne wil het Belgische autoplatform zich positioneren als digitale expert binnen de sector en als niet te missen adres in de zoektocht naar een nieuw voertuig. Gocar.be is aanwezig in de volledige digitale customer journey van zijn gebruikers (70.000 bezoeken/dag). De campagne is van de hand van Shake en zal uitgerold worden via de printmedia en websites van Roularta en Rossel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]