De laatste cijfers over het aantal unieke bezoekers per maand op Facebook in België bereiken de kaap van de 5 miljoen. Het is dan ook een belangrijk middel voor merken die zich heel efficiënt kunnen uitdrukken via hun ‘fan page’. Belgen die actief zijn op sociale netwerken volgen gemiddeld 12,5 merken. Het interactief internet is nog niet verzadigd en biedt nog heel wat ontwikkelingspotentieel voor de adverteerders. De consument wordt hierbij in het midden van de communicatie over het merk geplaatst en wordt als het ware ambassadeur van het merk. ‘Like’, ‘Share’ en ‘Comment’ zijn dé sleutelelementen geworden in de strategie van social marketeers. Het mobiele internet vertegenwoordigt een ontwikkelingsbel die nog niet ten volle is benut. Het nieuwe reclameterrein vraagt een voortdurende creativiteit en een steeds sneller reactievermogen. Voor de professionals van dit nieuwe ecosysteem is de tijd aangebroken om bepaalde formats en publieksmetingen te standaardiseren en iedereen een zekere expertise bij te brengen zodat de online reclamemarkt nieuw marktaandeel kan winnen van de klassiekere investeringen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]