Shazam rondt kaap van één miljard

Shazam heeft de kaap van de één miljard downloads genomen. Daarmee mag het zich één van de meest populaire applicaties ter wereld noemen. Op de koop toe tekent ze ook voor het afgelopen jaar een groei in de tientallen procent op. Het hoeft dan ook amper verwondering te wekken dat Shazam intussen een rendabele onderneming is, met een gezonde cashflow.
Onlangs nog introduceerde Shazam de formule Shazam for Brands voor de reclame-industrie. Daarvoor voerde het in de eerste plaats reclame op televisie en in de pers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]