Shazam heeft de kaap van de één miljard downloads genomen. Daarmee mag het zich één van de meest populaire applicaties ter wereld noemen. Op de koop toe tekent ze ook voor het afgelopen jaar een groei in de tientallen procent op. Het hoeft dan ook amper verwondering te wekken dat Shazam intussen een rendabele onderneming is, met een gezonde cashflow.
Onlangs nog introduceerde Shazam de formule Shazam for Brands voor de reclame-industrie. Daarvoor voerde het in de eerste plaats reclame op televisie en in de pers.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]