Shazam heeft de kaap van de één miljard downloads genomen. Daarmee mag het zich één van de meest populaire applicaties ter wereld noemen. Op de koop toe tekent ze ook voor het afgelopen jaar een groei in de tientallen procent op. Het hoeft dan ook amper verwondering te wekken dat Shazam intussen een rendabele onderneming is, met een gezonde cashflow.
Onlangs nog introduceerde Shazam de formule Shazam for Brands voor de reclame-industrie. Daarvoor voerde het in de eerste plaats reclame op televisie en in de pers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]