Shoe Discount wordt Bristol

Retailketens Bristol en Shoe Discount bestonden tot voor kort naast elkaar in de Benelux. Euro Shoe Group (ESG), het moederbedrijf van de ketens wilde één sterk merk creëren voor Nederland, België en Luxemburg. Brandhome werd gevraagd om de renaming en de rebranding van deze ‘value for money’-merken op zich te nemen. Brandhome dacht de strategie mee uit, was verantwoordelijk voor de creatieve uitwerking én de pr rondom de presentatie van de renaming en rebranding.
Pieter Van Den Keybus van Brandhome: “We hebben dit traject van het begin tot het eind doorlopen met ESG. De ambitie binnen het bedrijf, de motivatie van haar medewerkers en de goede samenwerking met ons team zorgde voor een project dat gladjes is verlopen. De rood-witte huisstijl past bij de uitstraling van Bristol nieuwe stijl. De pay-off ‘Er zit een beetje Bristol in iedereen!’ staat voor het brede aanbod van de keten en de laagdrempeligheid van het merk.”
Brandhome is een communicatiebureau dat werkt volgens een unieke en effectieve methodiek om merken te bouwen, de Brandhome method®. Het communicatiebureau stelt zich onder andere tot doel om kennis over merken constant te vergroten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]