Shoe Discount wordt Bristol
Retailketens Bristol en Shoe Discount bestonden tot voor kort naast elkaar in de Benelux. Euro Shoe Group (ESG), het moederbedrijf van de ketens wilde één sterk merk creëren voor Nederland, België en Luxemburg. Brandhome werd gevraagd om de renaming en de rebranding van deze ‘value for money’-merken op zich te nemen. Brandhome dacht de strategie mee uit, was verantwoordelijk voor de creatieve uitwerking én de pr rondom de presentatie van de renaming en rebranding.
Pieter Van Den Keybus van Brandhome: “We hebben dit traject van het begin tot het eind doorlopen met ESG. De ambitie binnen het bedrijf, de motivatie van haar medewerkers en de goede samenwerking met ons team zorgde voor een project dat gladjes is verlopen. De rood-witte huisstijl past bij de uitstraling van Bristol nieuwe stijl. De pay-off ‘Er zit een beetje Bristol in iedereen!’ staat voor het brede aanbod van de keten en de laagdrempeligheid van het merk.”
Brandhome is een communicatiebureau dat werkt volgens een unieke en effectieve methodiek om merken te bouwen, de Brandhome method®. Het communicatiebureau stelt zich onder andere tot doel om kennis over merken constant te vergroten.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]