Filliers Distillery, de bekende familiestokerij uit Bachte-Maria-Leerne, doet een beroep op Shortcut Advertising om zijn social media-aanwezigheid te versterken. Filliers Distillery biedt naast zijn populaire gins ook een gamma van barrel-aged genevers aan (waarvan de oudste 21 jaar op vat heeft gerijpt). En het lanceerde in het najaar van 2019 ook zijn eigen 10 jaar oude single malt whisky.
Shortcut Advertising heeft van Filliers Distillery de opdracht gekregen via social media het premium-gamma bekender te maken, met de focus op craftmanship, authenticiteit en storytelling.
Credits
Campaign: Filliers Premium
Client: Filliers Distillery
Client contact: Kjell Dursin, Matthijs Daemers
Agency: Shortcut
Client service director: Kristof Persoons
Creative director:P atrick De Win
Digital creatives: Ellen Potoms, Margot De Houwer
Art direction: Tijl Verbruggen
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]