Shortcut Advertising aan de slag voor Filliers Distillery

Filliers Distillery, de bekende familiestokerij uit Bachte-Maria-Leerne, doet een beroep op Shortcut Advertising om zijn social media-aanwezigheid te versterken. Filliers Distillery biedt naast zijn populaire gins ook een gamma van barrel-aged genevers aan (waarvan de oudste 21 jaar op vat heeft gerijpt). En het lanceerde in het najaar van 2019 ook zijn eigen 10 jaar oude single malt whisky.
Shortcut Advertising heeft van Filliers Distillery de opdracht gekregen via social media het premium-gamma bekender te maken, met de focus op craftmanship, authenticiteit en storytelling.
Credits
Campaign: Filliers Premium
Client: Filliers Distillery
Client contact: Kjell Dursin, Matthijs Daemers
Agency: Shortcut
Client service director: Kristof Persoons
Creative director:P atrick De Win
Digital creatives: Ellen Potoms, Margot De Houwer
Art direction: Tijl Verbruggen
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]