Shortcut Advertising en Sibelga slaan de handen in elkaar

Sibelga, de distributienetbeheerder van elektriciteit en aardgas voor de 19 gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest doet een beroep op Shortcut Advertising om haar aanwezigheid op sociale media uit te breiden. Waar voordien Sibelga via haar sociale media vooral over haar activiteiten en meteropnames communiceerde, ligt de focus nu ook op sensibilisering en versterking van het imago. Sensibilisering door het delen van tips en tricks om je energieverbruik onder controle te houden. Versterking van het imago als bedrijf dat de energiebevoorrading en dienstverlening voor alle Ketjes van Brussel hoog in het vaandel draagt.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]