Shortcut Advertising versterkt zijn Social Media-departement met de creatieve talenten van Margot De Houwer. Zij maakt de overstap van het online bureau deBottomLine. Margot De Houwer: "Ik heb voor Shortcut gekozen door de boeiende, veelzijdige functie op de Social Media-afdeling én de interessante klanten, met merken als Filliers, Sibelga, Infino, de VUB en zelfs de Pro League. Shortcut wil voluit voor goeie strategieën en straffe creatie gaan, en daar wil ik graag aan meewerken!"
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]