Shortcut Advertising versterkt zijn Social Media-departement met de creatieve talenten van Margot De Houwer. Zij maakt de overstap van het online bureau deBottomLine. Margot De Houwer: "Ik heb voor Shortcut gekozen door de boeiende, veelzijdige functie op de Social Media-afdeling én de interessante klanten, met merken als Filliers, Sibelga, Infino, de VUB en zelfs de Pro League. Shortcut wil voluit voor goeie strategieën en straffe creatie gaan, en daar wil ik graag aan meewerken!"
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]