Na het onderbreken van zijn professionele activiteiten om een sabbatjaar te nemen, heeft Sigurd van den Akker besloten om actief te blijven in de OOH-affichagewereld. Sinds 2 januari is hij actief bij Mediafield en Media Expo als partner van Mathieu France. De pagina bij Insert en JCDecaux wordt omgedraaid en er wacht hem een nieuw, bruisend en dynamisch avontuur. "Mathieu is een vriend sinds jaar en dag en ik verheug er mij op om deel uit te maken van deze ploeg ten einde bij te dragen aan de ontwikkeling van Mediafield en Media Expo tijdens de volgende jaren," zegt Sigurd van den Akker. "Gepassioneerd door de out of home affichage sinds meer dan 18 jaar, lijkt dit voor mij een echt ondernemersproject op menselijke maat waar nog mooie opportuniteiten kunnen uitgewerkt worden."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]